joi, 17 septembrie 2009

Intro

Nu-mi plac blogurile si pace! De-aia mi-am facut si eu unul, ca sa pot blogui despre faptul ca nu-mi plac blogurile ?! Soc si groaza. Eu o numesc plictiseala. Sunt mii de posibilitati prin care poti spune ce vrei. Asta e cea mai simpla. Redactezi ceva, postezi, pui un link si iti arunci ideile in eter. Toate astea pina pica netu, dupa care te apuca nebuneala. Tipic, simplu, cretin, nu-mi place, dar o fac, sau imi place da n-am recunoscut-o timp de ani de zile. Am ris de toti bloggerii pe care i-am cunoscut, am jurat ca nu-mi fac unul, si-acum sunt fortat catre clisee apologetice (exact pentru formulari d-astea urasc blogurile).
Asta inseamna ca vreau sa nu-mi fie citit blogul? Dimpotriva. Periodic voi mai debita prostii despre cum urasc blogul, sau raspunsuri la comentarii cum ca nu scriu cu diacritice. Dar majoritatea timpului va fi dedicata recenziilor de film, recomandarilor de carte si teatru (pe cit posibil) si a altor pareri complet neautorizate.
Si-acum ...pauza... trebuie sa trec peste socul ideii ca am un blog....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu