marți, 20 octombrie 2009

Debila

Fiindca nu am scris mai nimic in ultima vreme m-am gindit sa revitalizez landscape-ul blogului cu un nou post.
Cit le mai pot numara pe degete e jenant, inca imi construiesc fanbase ... Daca e sa fie vorba de asa ceva.
Oricum, am o noua observatie. Asta e despre cit de pretentiosi si pretiosi suntem din cind in cind, unii permanent, desi daca e s-o luam in termenii pietei, suntem marfa trecuta. Va apuca vreodata o atitudine de superioritate fata de cei din jur? Hai ginditi-va-ti! Ca nu tre sa trimiteti sms la OTV, nu se cuantifica DA-urile .
M-apuca o inevitabila cam pe-acum. Cit de dispusi sa recunoastem cind ne purtam ca niste gunoiae de oameni? nu pe loc - ca nu ne cheama Tereza si nici canonizati n-om fi (daca puteti, succes) - ci retrospectiv. Nu-i prea buna inevitabila asta dar daca imi dati citeva zile de atentie, si mai adaugati putina rigoare, dispozitie buna la efort introspectiv si multa ignoranta fata de gainariile gramaticale pe care le fac, poate aflam ceva despre noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu