vineri, 12 noiembrie 2010

Neproliferare

Trebuie sa incep prin a-mi cere scuze.
1. Mie pentru ca scriu crezind ca am un "vast readership" de parca as pune primele citate din prequel-ul la Harry Potter (care, pentru obsedati, nu va exista niciodata)
2. Readershipului existent care se simte insultat de fiecare data cind ii presupun inexistenta.
M-a apucat bine de coarne cu scrisul peste program intr-o vineri noaptea, pentru ca desigur asta e de facut la virsta asta. Ziua mea a venit si a trecut, sunt in paralelism total cu axa pe care ar trebui sa mi se inscrie psihicul la blackjack dar continuam cu ce avem in traista si reusim in incercarile noastre de a crea cele mai fara-de-rost fraze din istoria recenta a Northumbriei.

Credeti ca glumesc, da citi-mi-ati blogu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu