vineri, 30 decembrie 2011

Kate Winslet

Star Wars la 11 noaptea....
Uitati-vi-ti-va-ti la filmul ala.

Punct.
De cate ori ma gindesc la momentele ce definesc un om ma trezesc pe-o usa de salon in mijlocul atlanticului. Whoa! Imi cer scuze iar imi confund amintirile cu cele ale lui Kate Winslet. Imi cer scuze ... ma gindeam la curtea scolii si ce efect avea prima ninsoare... atita umezeala ca te puteai ineca. Ma refer la prima ninsoare dupa un copil .. prima zapada care se pune... meaning cea care se depune.
A fost aseara acea zapadeala... una in sfarsit tangibila la sfarsit de decembre... mai usor Nichita... these aren't the droids you're looking for!
Ce inainte parea scrijelirea unui nebun pare acum a fi insemnarea unui dement. Si cand te gandesti ca am invatat sa scriu si sa citesc in inchisoare luandu-ma dupa casetele unui copil cu care imi petreceam zilele in cada....
A... scuze... alta amintire de-a lui Kate Winslet...

Strongbow darling.... you are both a blessing and a curse...
Star Wars la 11 ziua totusi?

pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu